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이보다 구체적인 영상은 지금까지 없었다! // 진짜 노트북으로 따라만 하시면 되요! :: ChatGPT 정리 본문

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이보다 구체적인 영상은 지금까지 없었다! // 진짜 노트북으로 따라만 하시면 되요! :: ChatGPT 정리

Banjubu 2023. 3. 23. 08:07
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> English Summary

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[ 요약 ]

157,000개의 문서 중 키워드를 찾는 방법과 황금 키워드의 중요성, 그리고 키워드 분석 방법과 글쓰기 전략 등을 알려줍니다.
주변의 정보수집과 팜플렛, 온라인 정보 등을 통해 키워드를 찾고, 문서 수와 조회수를 비교하여 비율이 낮은 것들을 활용하는 것이 좋으며, 교통비 지원사업과 같이 행동 유도가 있는 키워드를 찾는 것이 더 효과적입니다.
이러한 방법을 통해 글쓰기를 하고, 블로그에 광고가 달리면서 수익을 창출할 수 있습니다.

조회수는 높지만 문서 수는 적은 황금 키워드입니다.
황금 키워드를 찾는 방법과 글을 작성할 때 어떻게 활용해야 하는지에 알려드립니다.
글의 제목은 연관검색어를 함께 넣어 유도할 수 있는 제목이 좋고, 본문에서는 세부 정보를 삽입해야 합니다.
썸네일은 정사각형 모양이 좋으며, 간단한 효과를 넣어 눈에 띄게 만들어야 합니다.
필요시 중간에 광고를 삽입할 수도 있습니다.

예를 들어, 경기도 청소년 교통비 지원사업에 대한 내용을 찾아봅니다.
관련된 세부 정보는 경기도 사이트에서 찾을 수 있으며, 지원 방법은 온라인으로 신청할 수 있습니다.
지급 대상은 만 13세에서 23세 경기도 거주 청소년입니다.
제한 사항은 없으며, 신청은 매년 하반기와 상반기 매월 1일과 7일에 가능합니다.

마케팅적인 내용은 포털사이트 광고와 함께 중간에 살짝 넣는 게 좋습니다.
글을 마무리 할 땐 저장 버튼을 누르기만 하면 됩니다.

 

 

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The video has never been more specific // just follow along on a real laptop!
https://www.youtube.com/watch?v=WnFi2Sgnu80 

 

 



 

[ 한글 전체 ]

157,000인데 문서 수가 5천 개밖에 안 돼요.
비율을 봤을 때 0.03% 정도밖에 안 되는 비율이에요.
그러면은 찾는 사람 많은데 쓴 사람은 별로 없다는 거죠.
이런 것들은 글을 썼을 때 바로 상위 노출이 될 수도 있고, 많은 사람들이 찾아오기 때문에 이제 수익을 낼 수 있는 키워드입니다.
이런 것들을 황금 키워드라고 불러요.네, 안녕하세요.
선한 부자 오가닉입니다.
오늘은 이 승인 이후에 수익 글을 쓰는 방법에 대해서 실질적으로 모두 보여드리려고 하는데요.
이전 영상에서 승인 글과 수익 글을 보여드렸는데 도움이 되었다는 댓글들이 굉장히 많이 있었어요.
그래서 오늘은 이 승인 이후에 수익을 어떻게 쓰는지 실제로 모두 키워드를 찾는 방법과 그리고 키워드를 분석하는 방법 그리고 글을 처음부터 끝까지 쓰는 거를 모두 보여드릴 테니까 많은 도움 되셨으면 좋겠습니다.키워드를 저희가 찾을 때는 제가 항상 말씀드린 게 주변에서 키워드를 찾아봐라고 말씀을 많이 드리잖아요.
그러한 이유는 저희가 쓰고 싶은 글을 썼을 때는 수익이 잘 되지가 않습니다.
주변에서 주제와 키워드를 찾는다는 것은 실제로 그걸 찾아보는 사람들이 있기 때문에 방문자 수가 높을 수 있고, 그리고 방문자 수가 높다는 것은 저희가 수익을 얻을 수가 있다는 얘기죠.
실제로 계속 말씀드리는 제 사례는 주변 친구가 "나 이런 걸 지원해 주는 게 있어.
그래서 그런 걸 신청할 거야"라고 했는데, 그거를 주제를 키워드를 잡고 썼더니 지금까지도 수혜가 가져다주는 글이 있습니다.
그런 식으로 내가 쓰고 싶은 글이 아닌 다른 사람들이 찾아보는 주제를 이제 저희는 글을 작성해야 되는데요.
그런데 이런 생각을 하실 것 같아요.
주변에서 어떻게 키워드를 찾으라는 거지?
그런 거 얘기해 주는 사람 없는데 아니면은 주변에서 그런 얘기 잘 안 하는데라고 하실 수가 있어요.
그랬을 때 방법이 하나가 있습니다.
저는 항상 키워드를 찾을 때 들리는 것이 있어요.
어디냐?
바로 동사무소인데요.
아, 동사무소는 옛날 말인가요?
네, 주민센터인데요.
주민센터에 가시면 이런 것들을 보실 수가 있을 것 같아요.
이런 거, 주민센터에 가보시면 한 번씩은 보셨죠?
팜플렛에는 정보가 많이 들어 있습니다.
또 은행에 가서도 보실 수가 있고, 이런 팜플렛에는 혜택을 받을 수 있는 그런 키워드들이 굉장히 많이 있습니다.
하지만 이런 것들을 잘 몰라서 못 찾는 분들이 많이 계세요.
그러하다면, 저희가 블로그로 정보를 제공하고 그리고 애드센스 광고를 달아서, 저희는 애드센스 수입까지도 얻어갈 수가 있는 그런 의미인 구조가 되는 거죠.
그러면서도 서울시 임산부 교통비 지원사업, 1인 가구 포털 등 포털 사이트의 홍보를 해줍니다.
그러면 여기에 들어가면 전월세 안심계약 서비스, 또는 안심 장비 지원 같은 키워드들을 모두 확인할 수 있는 사이트에요.
그리고 부모 급여 지원, 이사비 지원 등 다양한 키워드들을 팜플렛에서 확인할 수 있는데요.
만약 오프라인으로 나가서 확인하기가 쉽지 않다면, 온라인에서도 확인할 수 있는 방법이 있어요.
정부나 복지 사이트에 들어가셔서 키워드를 선정하고, 어떤 키워드를 썼을 때 저희 포스팅이 상단 노출될 수 있는지 그런 분석까지 마친 후에, 블로그에 글을 쓰는 작업을 하게 됩니다.
저는 처음에는 분석 작업 같은 건 하나도 하지 않았었어요.
그러나 이 때문에 많이 배웠습니다.
예를 들어 배고파요.
배고픈 사람이 100명이 있는데, 짜장면집이 한 컵 밖에 없다면, 그 짜장면집으로 모두 다 갈 겁니다.
그러면 거기서는 짜장면을 제공을 해주고, 그 다음에 짜장면을 제공하면서 짜장면을 판 그런 수익을 얻게 됩니다.
이와 같은 원리를 블로그에 적용할 수도 있어요.
자, 그러면 어떤 키워드가 사람들이 많이 찾는 건지, 그리고 어떤 키워드가 글을 많이 쓰는 키워드인지 찾아보는 방법은 여러 가지가 있습니다.
예를 들면 블랙헤이라는 사이트나 키워드 마스터라는 것도 있습니다.
저는 옛날부터 키워드 마스터라는 것을 많이 썼기 때문에 키워드 마스터에 들어가서 한 번 보도록 할게요.
마스터라고 구글에 검색하시면 첫 번째 상자에 "Where is Post"라고 키워드 마스터라고 떠 있는 게 있습니다.
이것을 클릭해서 들어가시면 이런 식으로 나와요.
여기도 보시면 애드센스가 이렇게 달려 있는 게 보실 수가 있죠.
그럼 여기 보면 키워드 창에 우리가 가져온 팜플렛을 검색해 보는 겁니다.
뭐 복지 급여 지원 제도 한 번 검색을 해 볼게요.
긴급 복지 지원 제도 검색을 해 봤는데 총 조회수는 1300번인데 문서 수는 97,000번이나 돼요.
97,000건이나 되는데 비율이 굉장히 높죠.
이런 비율을 찾아서 총 조회수는 높고 문서 수는 낮은 걸 찾아봐야 돼요.
이건 너무 높으니까 다른 걸 한 번 해 보도록 할게요.
청년 이사비 지원 청년 이사비 지원 청년 이사비 지연도 총 조회수는 낮은데 문서 수가 또 높네요.
이런 것들은 또 패스를 해주는 거죠.
그러면 어떤 게 있을까.
키워드를 선정할 때 좀 더 팁을 좀 드리자면 이렇게 교통비 지원사업이라는 뭔가 신청하는 사람들이 직접적으로 얻어갈 수 있는 키워드들이 더욱 더 좋습니다.
그런 것들은 행동 유도가 되기 때문에 사람들이 광고를 클릭한 확률이 높고 좀 더 적극적으로 이런 정보를 찾아보려고 해요.
그래서 블록을 하나만 보는 것이 아니라 여러 가지를 보기 때문에 우리 블로그에 방문할 확률이 높습니다.
그럼 교통비 지원사업이라는 것을 한 번 검색해 볼게요.
제가 먼저 키워드를 선정해 놓고 보여줘도 되지만 그러면 여러분께 그게 진짜 도움이 될까.
똑같이 키워드를 찾아보면서 보여드리는 게 더욱더 도움이 될 것 같아서 모두 다 보여드리고 있습니다.
교통비 지원사업이라고 했을 때도 총 조회수가 100이랑 문서 수가 58,000번.
여기서 연관된 키워드를 찾아가 보는 거예요.
뭔가 이런 식으로 키워드가 막힐 때는 이거와 비슷한 키워드로 연관 지어서 또 검색을 해보게 됩니다.
여기서 보면, 관련 키워드라고 해서 나오게 되어 있는데 한 번 검색을 해보도록 할게요.
경기도 청소년 교통비 지원서 아니면 경기도 교통비 지원사업, 경기도 교통비 지원 황금 키워드를 찾았습니다.
여러분, 황금 키워드를 찾았습니다!
이렇게 연간 키워드를 찾아 보다 보면 의도치 않은 황금 키워드를 찾을 수도 있어요.
경기도 청소년 교통비 지원사업이라는 키워드를 찾았는데, 이거 영상 찍고 바로 저도 쓰러 가야겠어요.
조회수가 15만 7천인데 문서수가 5천개밖에 안 돼요.
비율을 봤을 때 0.03% 정도밖에 안 되는 비율이에요.
그러면 찾는 사람은 많은데 쓴 사람은 별로 없다는 거죠.
이런 것들은 글을 썼을 때 바로 상위 노출이 될 수도 있고 많은 사람들이 찾아오기 때문에 이제 수익을 낼 수 있는 키워드입니다.
이런 것들은 황금 키워드라고 불러요.
바로 이 키워드를 잡아서 글을 써 보도록 할게요.
경기도 청소년 교통비 지원이 영상을 보신 후에 이 키워드를 바로 직접 쓰시면 논란이 될 수가 있어요.
왜 그러냐면, 갑자기 많은 사람들이 한 번에 많은 키워드를 글을 썼을 때 블로그의 영향이 있으니까요.
이러한 키워드들은 제가 알려드린 키워드는 참고 정도만 하시는 거에요.
여기서 얻어가야 될 것은, 저 키워드를 써야지라는 마인드보다는, 저렇게 키워드를 찾는 거구나라는 방법을 알아 가시는 것이 좋습니다.
네, 무슨 말씀인지 아시겠죠?
저는 이 키워드를 알려드려서 이걸로 인해서 단기간 여러분들의 수익을 얻는 게 아니라 장기간 여러분들의 성장을 원하는 거기 때문에, 이러한 방법으로 찾아 보시는 것을 추천드려요.
그럼 글을 써 보도록 하겠습니다.
티스토리에 들어가서 이제 글을 쓸 건데요.
키워드가 경기도 청소년 교통비 지원, 경기도 교통비 지원사업입니다.
그러면 여기서 이렇게만 쓰면 뭔가 너무 뭘 얘기하려는지 사람들이 제목을 봤을 때 모르겠죠.
그래서 여기서 팁을 좀 더 알려드리자면, 연관 검색어를 좀 더 같이 넣어 줍니다.
연관 검색어란 뭐냐면, 경기도 청소년 지원 했을 때 지급일, 방법뭐 이런 식으로 검색을 같이 해주는 거예요.
지급일은 언제인지, 방법은 어떻게 하는지 등의 정보를 키워드에 담아 제목에 넣어주는 것이 좋습니다.
예를 들어 "경기도 청년 교통비 지원 신청 방법 및 지급일 알아보기"와 같은 제목을 적을 수 있습니다.
또한, 관련된 다른 키워드를 찾아내기 위해 "지원 신청"과 같은 관련 키워드도 활용할 수 있습니다.
문단을 나누어 정보를 구체적으로 전달하는 것도 좋은 방법입니다.
이렇게 구체적인 정보를 제공하면 상담 노출에 유리하며, 독자는 내가 지금 어떤 글을 보고 있는지 더욱 정확하게 파악할 수 있습니다.
서론에서 키워드를 넣어서 관련 정보를 전달하는 것도 추천합니다.
경기도 청소년 교통비 지원사업은 경기도 거주 청소년을 대상으로 하는 교통비 지원 프로그램입니다.
이런 식으로 세부 정보를 제공하면 독자들이 머리 속에서 어떤 정보를 기억하고 있는지 파악하기 쉬워집니다.
그러니까, 그냥 키워드를 풀어서 써주시면 됩니다.
서론에서는, 저는 이것을 모르지만 그냥 써봤더니 이미 31주를 썼습니다.
그 후에 썸네일을 만들어 보겠습니다.
썸네일은 여러 가지 방법으로 만들 수 있는데, 제가 사용하는 방법은 미리 캔버스를 많이 사용하는 것입니다.
미리 캔버스에 들어가셔서 바로 시작 버튼을 누르셔도 되고, 로그인을 통해 구글, 카카오, 네이버 등의 아이디로 간편하게 로그인할 수 있습니다.
저는 구글 아이디로 시작해보겠습니다.
로그인하시면 백색 페이지가 나타납니다.
썸네일은 가로나 세로로 길게 하지 않고, 정사각형 모양으로 만드는 것이 좋습니다.
그 이유는 검색 노출 결과에서 글 옆에 정사각형 모양의 썸네일이 많이 뜨기 때문입니다.
정사각형으로 만들면 검색 결과에서 더 아름답게 보이기 때문에 추천합니다.
키워드만 넣어줘도 되지만, 너무 이쁘게 꾸미지는 않아도 됩니다.
시간이 많이 들기 때문입니다.
기본 스타일에 키워드를 더해주면 크게 잘 보이도록 해줍니다.
배경 색깔을 바꾸거나 테두리를 치는 것도 많이 합니다.
배경에서 매번 배경이라고 표시되는 경우도 있어서 주의해야 합니다.
배경에서 색상을 바꿀 수 있습니다.
색상을 노란색으로 변경해볼게요.
이런 식으로 노란색으로 하고, 글자를 더 잘 보이게 하기 위해 외곽선을 줍니다.
그리고 하얀색으로 하면 좀 더 잘 보입니다.
이렇게 하면 많이 본 썸네일과 비슷한걸 만들 수 있습니다.
더 눈에 띄게 하기 위해서, 요소에 들어가면 네모 박스를 넣을 수도 있는데, 모양의 도형에서 테두리를 넣을 수 있습니다.
이런식으로 테두리 색깔을 강렬하게 하거나, 반대되는 색을 넣어줘서 눈에 띄게 만들 수 있습니다.
예를 들어 초록색에 빨간색을 넣어보면 어떨까요?
이렇게 만들고, 다운로드 버튼을 눌러서 빠른 다운로드를 받습니다.
그리고 썸네일 부분에 사진을 넣어줍니다.
크기가 너무 크면 조절해줍니다.
한 400 정도면 충분할 것 같아요.
제목을 넣을 때는 어떤 기준으로 선택해야 할까요?
이건 여러분들이 사용하는 블로그 테마나 스킨에 따라 다르니 참고해주세요.
자, 그러면 경기도 청소용 교통비 지원이라는 글을 써야 하는데, 경기도 청소년 교통비 지원은 아마 경기도 사이트에 들어가면 무슨 그림이 써 있을 것입니다.
구글에서 검색을 해봅니다.
그러면 경기도 포털과 공식 사이트가 있는데, 공식 사이트에 들어가시면 항상 사업 안내가 있습니다.
사업 안내에 들어가시면 교통비 지원이라는 항목이 있습니다.
지원 대상은 경기도에 거주하는 13세에서 23세의 청소년이며, 최대 6만원을 지원해줍니다.
연간 12만원을 지원하는 겁니다.
이런 내용을 강조해야 하는데, 이 내용을 그대로 쓰면 유사 문서에 걸리기 때문에 다음과 같이 수정하여 적어주는 게 좋습니다.
"경기 마을버스 요금 인상에 따른 경제적 부담을 덜어주기 위해 청소년을 대상으로 교통비를 지원하는 사업입니다.
경기도 거주 청소년은 누구나 신청할 수 있으며, 연간 12만원을 지원받으실 수 있습니다." 중간에 광고를 넣는 것도 좋습니다.
광고는 문단마다 하나씩 넣어줍니다.
지원 방법은 경기도 청소년 교통비 지원 포털사이트를 통해 온라인으로 신청하실 수 있습니다.
저번에 말씀드린 대로, 온라인 및 오프라인으로 신청 가능한 서비스를 소개하려고 합니다.
먼저 온라인 신청 방법을 설명하고, 그 이후에 광고를 붙여 소개하겠습니다.
만약 오프라인으로 신청하는 방법이 있을 경우에도, "프라이너를 통해서도 신청 가능합니다" 라고 써놓고, 이번에는 온라인 신청만 가능함을 안내해 드립니다.
여기서 온라인으로 신청할 수 있는 링크를 남겨줍니다.
링크로 이동하면 매번 전면 광고가 보이고, 그 뒤에 해당 포털사이트로 이동하게 됩니다.
수익은 저희에게 들어오지 않으며, 신청하시는 분들은 해당 포털사이트에서 신청할 수 있습니다.
지원 대상은 "경기도에 거주하는 만 13세에서 23세 청소년" 이며, 거주기간에 대한 제한은 없습니다.
현재 경기도에 거주 중이고, 만 13세에서 23세인 청소년이라면 누구든지 신청 가능합니다.
제한 사항이 없으니, 편하게 신청하면 됩니다.
신청 방법 및 기타 내용은 확인해 보시기 바랍니다.
마지막으로, 지급일에 대해서도 설명해 드릴게요.
지급일은 매년 상반기와 하반기로 나누어지며, 매월 1일과 7일에 지급됩니다.
이와 같은 내용을 맨 뒤에 추가하기로 했으니, 따로 안내해 드립니다.
이런 마케팅적인 내용들은 이전에 말씀드린 티스토리 블로그에서도 활용 가능합니다.
자세한 내용은 해당 영상을 참고해 주시기 바랍니다.
그리고 이런 내용은 약간 뒤쪽에 살짝 넣어주는 것이 좋겠죠.
이 지급 이름을 맨 위에 올려놓았을 때, 만약 이걸 보는 사람이 지금 1월이 아니라 3월이면 "어, 그러면 이제 봐봤자 상관없네.
다음에 하면 되겠다" 하고 나가 버리겠죠.
하지만 그런 정보들은 살짝 뒤에 넣어주는 게 좋습니다.
저희가 보면, 신청 경기도 청소년 교통비를 지급 받으실 수 있는 지급일은 매년 하반기와 상반기로, 매년 1월과 7월에 두 번씩 경비 지원을 받으실 수 있습니다.
이렇게 하고 광고를 넣어주고, 매년 1월과 7월에 지급 신청을 하시면 정확하게 나와 있지 않기 때문에 센스있게 적어주는데, 신청 결과에 따라 지급을 받으실 수 있습니다.
그리고 나서 마무리하면 되는데, 여기서 완료 버튼을 누르면 글을 하나 쓰는 걸로 끝이나요.
저장 버튼을 누르면, 이 글 하나로 1액 첨가물을 얻겠다고 하신다면 그것은 잘못된 오해가 있을 수 있다고 말씀드리고 싶습니다.
이런 글들이 쌓이고 쌓여서 여러분들의 실력이 올라오고 성장함으로 인해서 어느 순간 터닝포인트가 되는 순간이 있습니다.
여러분들의 인고의 시간이 필요한 건 사실입니다.
제가 해냈다는 걸 보여드리면서 여러분들께 가능성을 알려드리고 싶습니다.
제 역할은 그런 겁니다.
여러분들께, "저 사람도 있는데 나라고 부탁했어."
저는 그저 사람이 되고 싶기 때문에 항상 포기하지 않고 한 걸음 한 걸음 나아가시길 진심으로 응원하겠습니다.
지금까지는 선한 부자 오가닉이였으며, 구독과 좋아요, 그리고 선한 댓글까지 부탁드리며 많은 분들이 부자가 되시기를 바라겠습니다.

 

 

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[ English Summary ]

It teaches you how to find keywords among 157,000 documents, the importance of golden keywords, how to analyze keywords, and writing strategies.
You can find keywords by collecting information from your surroundings, pamphlets, and online information, comparing the number of articles to the number of views, and taking advantage of those with a low ratio, and it is more effective to find keywords with a call to action, such as transportation support.
This way, you can write and monetize your blog with ads.

Golden keywords are those with high views but low article counts.
Here's how to find golden keywords and how to use them in your posts.
The title of your post should be enticing with a relevant search term, and the body should provide details.
Thumbnails should be square and have a simple effect to make them stand out.
You can also insert an ad in the middle if necessary.

For example, find out about the Gyeonggi-do youth transportation support project.
You can find the details on the Gyeonggi-do site, and you can apply online.
The program is available to Gyeonggi-do residents between the ages of 13 and 23.
There are no restrictions, and applications are accepted on the first and seventh day of each month in the second and first half of each year.

It is recommended to put a little marketing content in the middle with an ad for the portal site.
When you're done writing, just hit the save button.

 

 

 

[ English Full Text ]

157,000, and there are only 5,000 documents.
If you look at the percentage, it's like 0.03%.
That's a lot of people looking for it, but not a lot of people writing it.
These are the keywords that you can write about and you're going to get top placement right away, or you're going to get a lot of people coming to you, and now you're going to make money.
These are what we call golden keywords.Yes, hello.
This is Good Rich Organics.
Today I'm going to show you practically all about how to write a revenue post after this approval.
In the previous video, I showed you an approval post and a revenue post, and I got a ton of comments saying that was helpful.
So today I'm going to show you practically all about how to write a revenue post after this approval, and I'm going to show you how to find keywords and how to analyze them and how to write a post from start to finish, so I hope you find that helpful.When we're looking for keywords, one of the things I always say is to look around for keywords.
That's because when we write what we want to write, we don't make a lot of money.
Finding topics and keywords around us means that we can get more visitors because there are actually people looking for them, and more visitors means that we can make money.
In fact, my example that I keep telling you about is when a friend of mine says, "Hey, I have this thing that supports this.
So I'm going to apply for that," and I took that as a keyword and wrote about it, and now I have a post that I'm still getting benefits from.
So that's the kind of thing that we have to write about, not what I want to write about, but what other people are looking for.
But you're probably thinking, "How do I do that?
How am I supposed to find keywords around that?
You might say, "Well, I don't know anyone who talks about that," or you might say, "I don't talk about that much.
Well, here's what I do.
There's something that I always hear when I'm looking for keywords.
Where is it?
It's the town hall.
Oh, is that an old word?
Yeah, it's a community center.
I think if you go to the community center, you can see these things.
You've probably seen this at least once when you've been to a community center, right?
There's a lot of information in the pamphlet.
You can also see it at the bank, and there are a lot of keywords in these pamphlets that you can get benefits from.
But there are a lot of people who don't know how to find these things.
If that's the case, we can provide information on our blog and put AdSense ads on it, so we can get AdSense income.
But at the same time, we promote the portal site, such as the Seoul Metropolitan Government's transportation support for pregnant women, and the single-person household portal.
And then when you go in here, you can see all the keywords, such as safe rent contract service or safe equipment support.
And you can see various keywords such as parental salary support, moving expense support, etc. in the pamphlet.
If you don't want to go offline, there are ways to do it online.
You can go to a government or welfare site, select keywords, analyze which keywords will bring our post to the top, and then write a blog post.
I didn't do any analytics at first.
But I learned a lot because of it.
For example, I'm hungry.
If there are 100 hungry people, and there is only one cup of Jajangmyeon, they will all go to that Jajangmyeon restaurant.
And then they'll serve you jjajangmyeon, and then they'll serve you jjajangmyeon, and then they'll sell you jjajangmyeon, and then they'll make money.
You can apply this same principle to your blog.
Now, there are a lot of ways to find out what keywords are popular and what keywords are popular to write about.
For example, there's a site called Blackhay or something called Keyword Master.
I've been using something called Keyword Master for a long time, so I'm going to go into Keyword Master and take a look at it.
If you Google master, the first box that comes up is called "Where is Post" and it says keyword master.
If you click on that and go in, it'll look like this.
And if you look here, you can see that AdSense is attached like this.
So what we're going to do here is we're going to search for the pamphlet that we brought up in the keyword window.
So let's do a search for welfare benefits.
I did a search for emergency welfare assistance, and I got 1300 total hits, but 97,000 documents.
It's 97,000, which is a very high ratio.
I need to find a ratio like this, where the total number of views is high and the number of documents is low.
This is too high, so I'm going to try something else.
Youth moving expenses youth moving expenses youth moving expenses youth moving expenses delayed is also low in total views but high in document count.
I'm giving these a pass again.
So, what can we do?
If I could give you a little bit of a tip when choosing keywords, it's better to have keywords that are directly beneficial to people who are applying for something like transportation support.
Those are calls to action, so people are more likely to click on the ad, and they're more likely to actively look for that information.
So they're more likely to come to our blog because they're not just looking at one block, they're looking at multiple things.
So let's do a search for transportation assistance.
I could show you the keywords first, but I'm not sure if that's really going to help you.
I think it's more helpful to show you the same keywords, so I'm showing you all of them.
Even when I said transportation support, I got 100 total views and 58,000 documents.
So I'm looking for related keywords here.
If I get stuck on a keyword like this, I'll try to find a keyword that's similar to this and do another search.
If you look here, it says related keywords, and I'm going to do a search.
Gyeonggi-do youth transportation assistance or Gyeonggi-do transportation assistance, Gyeonggi-do transportation assistance golden keywords.
Congratulations, you've found your golden keyword!
You can also find unintentional golden keywords by looking for yearly keywords like this.
I found the keyword Gyeonggi-do youth transportation support project, and I'm going to take a video of this.
It has 157,000 views but only 5,000 documents.
If you look at the percentage, it's only about 0.03%.
So there's a lot of people looking at it, but not a lot of people writing about it.
These are keywords that you can now monetize because they're getting a lot of people coming to them and they're getting a lot of exposure.
These are what I call golden keywords.
So let's grab those keywords and write about them.
Gyeonggi-do youth transportation support, if you use this keyword directly after watching the video, you might get controversial.
Because suddenly, there is a blog impact when a lot of people write a lot of keywords at once.
These are keywords that I've given you as a guide.
What you want to get out of this is not so much a mindset of, "Oh, I'm going to use that keyword," but more of a mindset of, "Oh, this is how you find keywords.
Yeah, you know what I mean?
I'm going to give you these keywords and I'm not going to make you money in the short term from this, but I want you to grow in the long term, so this is how I recommend you find them.
So let's go ahead and write a post.
I'm going to go into my T-story and I'm going to write a post.
The keywords are gyeonggi-do youth transportation support, gyeonggi-do transportation support.
Now, if I just write this here, people won't know what I'm trying to say when they see the title.
So here's a little bit of a tip, I'm going to throw in some more relevant search terms.
What is a relevant search term is, when I applied for the Gyeonggi-do youth program, I searched for the payment date, how to do it, and so on.
It is recommended to include information such as when is the payment date and how to apply in the title with keywords.
For example, you can write a title like "Learn how to apply for Gyeonggi-do youth transportation support and the payment date".
You can also utilize related keywords like "apply" to find other relevant keywords.
It's also a good idea to break up the information into paragraphs.
Providing this specific information is good for your consultation visibility, and it gives readers a better idea of what they're looking at.
We also recommend using keywords in the introduction to convey relevant information.
Gyeonggi-do Youth Transportation Cost Support Program is a transportation cost support program for youth living in Gyeonggi-do.
By providing details in this way, it's easier for readers to figure out what information you have in your head.
So, just write out the keywords.
In the introduction, I don't know this, but I just wrote it, and I've already written 31 weeks.
After that, let's create a thumbnail.
You can create a thumbnail in a number of ways, but the one that I use is to use a lot of pre-canvas.
You can go into pre-canvas and hit the start button right away, or you can log in and use your Google, Kakao, Naver, etc. credentials.
I'm going to start with my Google ID.
Once you're logged in, you'll see a white page.
It's a good idea to make your thumbnail a square shape, not as long as you want it to be, either horizontally or vertically.
The reason for this is that we see a lot of square thumbnails next to posts in search results.
We recommend making them square because they look better in search results.
You can just put your keywords in there, but don't make it too pretty.
It's time consuming.
Adding your keywords to the basic style will make it stand out.
I also do a lot of background color changes and borders.
You have to be careful because sometimes the background will say background every time.
You can change the color of the background.
I'm going to change the color to yellow.
I'll make it yellow like this, and I'll give it an outline to make the letters more visible.
And if I make it white, it'll be a little bit more visible.
This will create something similar to a thumbnail that we've seen a lot.
To make it even more prominent, you can also put a square box once you're in the element, and you can put a border from a shape.
This way, you can make the border color stronger, or you can make it stand out by adding an opposite color.
For example, why not put red on green?
Make it like this, and hit the download button to get a quick download.
Then add your photo to the thumbnail section.
If it's too big, you can adjust the size.
I think it should be about 400 or so.
When it comes to putting in a title, what should you choose?
This will depend on the blog theme or skin you're using.
Okay, so I need to write something called Gyeonggi-do transportation support for cleanup, and Gyeonggi-do youth transportation support will probably have some kind of picture on it if you go to the Gyeonggi-do site.
I'm going to search for it on Google.
Then there is the Gyeonggi-do portal and the official site, and when you enter the official site, there is always a business guide.
If you go to the business guide, there's a section called transportation support.
The target audience is young people between the ages of 13 and 23 living in Gyeonggi-do, and they provide up to 60,000 won.
That's 120,000 won a year.
We need to emphasize this, but if you write this as it is, it will get caught in similar documents, so it's better to modify it and write it like this.
"This is a project to support transportation expenses for youth in Gyeonggi Province to ease the economic burden caused by the increase in village bus fares.
Any youth living in Gyeonggi Province can apply and receive 120,000 won per year." It's also a good idea to put an ad in the middle.
Put one ad per paragraph.
To apply, you can apply online through the Gyeonggi-do Youth Transportation Support Portal.
As I mentioned last time, I'm going to introduce services that can be applied online and offline.
First, I will explain how to apply online, and after that, I will introduce it with an advertisement.
If there is a way to apply offline, we'll still write "You can also apply through the primer" and let you know that you can only apply online this time.
We'll leave a link where they can apply online.
When you go to the link, you'll see an interstitial ad every time, and then you'll be taken to their portal.
We don't make any money from this, and you can apply on their portal.
Applicants are "youth between the ages of 13 and 23 living in Gyeonggi-do" and there are no restrictions on residency.
Anyone who is currently living in Gyeonggi-do and is between the ages of 13 and 23 can apply.
There are no restrictions, so feel free to apply.
For more information on how to apply and other details, check out this article.
Lastly, let's talk about the payment dates.
Payout dates are divided into the first and second half of each year, with payments made on the first and seventh of each month.
We decided to add this to the end, so you'll see it separately.
You can also utilize this marketing stuff in the Tstory blog that I mentioned earlier.
You can watch that video for more information.
And you might want to put that a little bit in the back.
If you put the name of this payout at the top, if it's March instead of January and someone's looking at this, they're going to go, "Oh, well, it doesn't matter now.
I'll do it next time," they're going to walk away.
But it's good to put that information a little bit further back.
So if you look at it, there are two payment dates that you can get the youth transportation reimbursement, one in the second half of the year and one in the first half of the year, and you can get the reimbursement in January and July.
If you do this and put an advertisement, and you apply for payment in January and July every year, you can write it sensibly because it's not exactly listed, but you can get paid according to the results of your application.
And then you can finalize it, and if you hit the Done button here, you're done with the post.
If you hit the save button, I'm going to tell you that if you're thinking that you're going to get paid for this one post, that's a misconception.
There's a turning point at some point as these posts stack up and stack up and you get better and you grow.
It takes a lot of hard work on your part.
I want to show you that I did it, and I want to show you that it's possible.
That's what my role is.
To say to you, "Hey, there's this guy, and he asked me to do it."
I just want to be a human being, so I'm going to encourage you to keep going and never give up.
So far, it's been a good rich organic, and I hope you'll subscribe, like, and comment, and I hope you'll get rich.

 

 

 

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