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[요약] 1년동안 85만명의 구독자를 만든 비법 (유료강의 같은거 듣지 마세요) :: with AI 본문

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[요약] 1년동안 85만명의 구독자를 만든 비법 (유료강의 같은거 듣지 마세요) :: with AI

Banjubu 2023. 3. 29. 19:19
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> English Summary

 

[ 요약 ]

2017년부터 유튜브에서는 수익 인증에 대한 거짓 정보가 많이 나오기 시작했습니다.
이를 이용해 독자 수를 늘리고 유튜브에서 성공하는 방법을 알려주는 강의도 판매되고 있습니다.
하지만 이들 강의에는 내용이 부족한 경우가 많아 돈만 낭비하게 될 가능성이 높습니다.
이에 대해 호갱구조대라는 채널은 많은 구독자를 얻은 방법을 통해 여러분들에게 도움을 드리고자 합니다.
유튜브에서 성공하기 위해서는 다른 사람들이 원하는 영상을 만들어야 합니다.
영상 내용뿐만 아니라 자신이 좋아하고 잘하는 것을 중요시해야 합니다.
이러한 요소들을 고려하면서 영상 제작을 해보세요.
이를 통해 여러분도 유튜브에서 성공할 수 있습니다.
채널을 가게라고 봤을 때, 많은 가게들이 경쟁하고 있기 때문에, 컨텐츠를 성급하게 시작하지 말아야 합니다.
만약 그렇게 한다면, 관심도 받지 못하고 끝날 확률이 높아집니다.
고객들이 만족하는 데 집중하고, 신경 써야 하는 요소는 시점, 4대 평가 요소, 말했던 것을 들어줌, 절도입니다.
이러한 요소를 만족시키면 고객들이 당신의 가게를 선호하게 됩니다.
유튜브에서도 마찬가지로 시청자들의 니즈를 파악하고, 경쟁자와 차별화 포인트를 만들어야 합니다.
따라서, 매순간 기획하며 살아가야 합니다.
이를 예시로 들어보면, 광고와 밀접한 관계를 가지고 있던 마케터가 이용자들의 니즈를 파악하지 못하여 주제와 채널이 잘못 선택되어 관심을 받지 못할 가능성이 높아집니다.
따라서, 이용자들의 니즈를 파악하고 그에 따라 주제를 선택해야 합니다.
호흡이라는 주제는 이용자들의 니즈를 고려하여 선택한 주제이며, 같은 방식으로 유튜브 컨텐츠를 기획해야 합니다.
마케팅 전문가는 모두 소비자이기 때문에 높은 가격대에 대한 이해가 필요하다.
시청자들의 니즈를 파악하고 적합한 주제를 선택해 정보의 퀄리티를 높이는 것이 중요하다.
특히 허위광고와 같은 문제에 대해서는 엄격한 팩트 체크가 필요하다.
따라서 이를 바탕으로 독자들의 신뢰를 유지하며 차별화된 포인트로 지속적인 시청을 유도해야 한다.
마케팅 전문가는 최대 수익을 추구하는 사람들과 달리 소비자들에게 더욱 공정한 정보를 전달하기 위해 노력해야 하며, 이를 위해 유익한 정보를 최대한 다양한 관점으로 전달하는 노력이 필요하다.
진로 사기 방송이 계속해서 성행하는 이유와 그루트한 자료의 퀄리티를 높이기 위해 필요한 하얀 관점의 자료를 찾아 결론을 도출하고 있습니다.
이에 따라 조회수나 흡수가 되고 있다는 이유로 루쉰하지 않으며, 빠른 속도로 정보를 정리하여 3분 내외의 영상으로 제작하고 있습니다.
필요없는 말들을 모두 제거하고 간결한 내용을 전달하며, 나레이션이나 시각적인 자료를 꼼꼼히 취합하여 굉장히 중요하게 신경을 쓰고 있습니다.
유튜브에 대한 팁으로는, 본인의 차별점을 찾아 활용하는 것이 성공으로 이어진다는 것입니다.
해답을 찾기 어려울 수도 있지만, 유튜브 알고리즘을 이해하고 활용하는 방법을 배울 수 있다는 것을 전합니다.
유튜브 채널이 영원할 거라는 장담은 할 수 없으며, 유튜브 성공을 위한 알고리즘은 없습니다.
오히려 제대로 된 콘텐츠 제작과 시청자와의 소통이 중요합니다.
이 영상은 허위광고와 팩트 체크를 다룬 내용으로, 더 많은 정보가 필요하다면 호갱구조대를 찾아보는 것도 좋습니다.

 

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How I built 850,000 subscribers in a year (don't listen to the paid course)

https://www.youtube.com/watch?v=eJrXGTF0Bqg 

 

 



 

[ Summary ]

In 2017, YouTube started to see a lot of false information about earnings verification.
To capitalize on this, courses are being sold that promise to increase your audience and teach you how to succeed on YouTube.
However, these courses are often lacking in content, and you're likely to end up wasting your money.
That's why this channel, Hogang Rescue, wants to help you by showing you how we got so many subscribers.
To be successful on YouTube, you need to create videos that other people want to watch.
It's not just about the content of your videos, but also about what you love and are good at.
Keep these factors in mind as you create your videos.
That way, you too can be successful on YouTube.
If you think of your channel as a store, there are a lot of stores competing for your business, so don't rush your content.
If you do, you're more likely to end up getting no attention.
What you should focus on and care about is satisfying your customers: timing, the 4 Ps, listening to what you say, and theft.
If you satisfy these factors, customers will favor your store.
Similarly, on YouTube, you need to understand the needs of your audience and create a point of differentiation from your competitors.
Therefore, you need to plan every moment of your life.
For example, if a marketer who has a close relationship with advertising doesn't understand the needs of their audience, they are more likely to choose the wrong topics and channels and not get attention.
Therefore, it's important to understand your audience's needs and choose topics accordingly.
The topic of breathing was chosen based on the needs of users, and you should plan your YouTube content in the same way.
As marketing professionals, we are all consumers, so we need to understand the high price point.
It is important to understand the needs of your audience and choose the right topics to improve the quality of information.
Strict fact-checking is necessary, especially when it comes to issues like false advertising.
This is how you can maintain the trust of your readers and keep them coming back for more.
Unlike those who seek to maximize profits, marketing professionals should strive to be more impartial to consumers, and this means presenting informative information from as many different perspectives as possible.
We're drawing conclusions about why career scamming continues to thrive and what we need to do to improve the quality of our gritty material by finding sources with a white perspective.
We're not looking for views or uptake, and we're working quickly to organize the information into 3-minute videos.
I'm very careful to eliminate all unnecessary words, be concise, and make sure the narration and visuals are well put together.
A tip for YouTube is that finding and capitalizing on your differentiation will lead to success.
It can be hard to find the answers, but my message is that you can learn to understand and use the YouTube algorithm to your advantage.
There are no guarantees that your YouTube channel will last forever, and there is no algorithm for YouTube success.
Instead, it's all about creating the right content and engaging with your audience.
This video is about false advertising and fact-checking, and if you're looking for more information, check out the Tiger Rescue Team.

 

 

 

 

 

 

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