반업주부의 일상 배움사
[요약] 이제 프로 애니메이션도 쉬워졌습니다(사용해 보세요!) :: with AI 본문
[ 요약 ]
이 동영상에서는 저자가 최첨단 기계식 키보드 제품 애니메이션을 위해 세 가지 복잡한 샷을 재현하는 방법을 시연합니다.
무거운 시프터 샷의 워크플로우는 간단하며, 부울 수정자를 사용하여 키보드에서 지오메트리를 잘라내기 위해 구를 그래프화하고 세분화하는 과정을 포함합니다.
액체 효과를 만들려면 선택한 텍스처로 변위 모디파이어를 활성화하고 부울과 카메라가 샷을 따라 추적하도록 애니메이션을 적용합니다.
이 글에서는 설명에 블렌드 파일을 제공하여 독자가 따라할 수 있도록 했습니다.
독자는 샷 뒤에 숨겨진 프로세스를 이해함으로써 자신의 제품 애니메이션에 비슷한 인상적인 효과를 만들 수 있습니다.
이 글은 Squarespace의 후원을 받았지만, 독자들은 소개되는 애니메이션 기법에 집중해 주시기 바랍니다.
이 글에서 저자는 Blender를 사용하여 유체 애니메이션을 만드는 방법을 설명합니다.
부울 도구를 사용하고 미묘한 회전을 추가하여 효과를 만드는 방법을 보여줍니다.
애니메이션을 다듬기 위해 그래프 편집기를 사용할 것을 권장하고 애니메이션 기술을 향상시킬 수 있는 간단한 트릭을 공유합니다.
또한 카메라를 추가하여 움직임을 추적하고 Squarespace와 같은 서비스를 사용하여 멋진 포트폴리오로 작품을 선보일 것을 제안합니다.
저자는 독자가 조명 설정을 실험하고 연습하여 기술을 향상시킬 것을 권장합니다.
전반적으로 이 글은 전문가 수준의 애니메이션을 제작하고 효과적으로 홍보하기 위한 자세한 단계를 제공합니다.
독자는 이 글의 지침을 따르고 제공된 팁을 사용하여 기술을 개선하는 것이 좋습니다.
이 글에서는 이동 중에도 포트폴리오 웹사이트를 관리하고 업데이트할 수 있는 Squarespace의 앱에 대해 알아봅니다.
또한 그래프 편집기 사용을 포함하여 폭발 장면에 애니메이션을 적용하는 방법에 대한 자세한 설명이 제공됩니다.
먼저 카메라로 샷의 프레임을 잡아야 합니다.
그런 다음 각 레이어에 키 프레임을 추가하고 부드러운 물결 모양의 효과를 위해 오프셋합니다.
이 과정은 스위치, 고무 받침대, 황동 추 등 각 오브젝트에 대해 반복됩니다.
마지막으로 33번 프레임에서 카메라가 키보드에서 뒤로 물러나도록 애니메이션을 적용합니다.
애니메이션을 더욱 향상시키기 위해 그래프 편집기를 사용합니다.
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이 글에서 작성자는 Blender에서 애니메이션을 만드는 단계별 프로세스를 설명합니다.
키프레임 크기 조정, 컬렉션 인스턴스를 사용하여 다각형을 너무 많이 추가하지 않고 오브젝트를 복제하는 방법, 장면의 여러 요소에 미묘한 애니메이션을 추가하는 방법에 대한 지침을 제공합니다.
또한 더 나은 성능을 위해 씬을 최적화하는 데 인스턴스를 사용하는 것의 힘과 중요성을 강조합니다.
독자는 지침을 따라 직접 애니메이션을 재현해 볼 것을 권장합니다.
이 글에서는 그래프 에디터를 사용하지 않고도 Blender를 사용하여 인상적인 제품 렌더링을 만드는 간단한 프로세스를 살펴봅니다.
조명을 추가하고 렌더링 출력을 설정한 다음 렌더링 버튼을 누르기만 하면 됩니다.
하지만 3D 아티스트로서 지속 가능한 수입을 올리려면 이 정도는 절반의 성공에 불과합니다.
수입을 늘리는 데 도움이 되는 비밀 보너스 팁을 배우고 싶으시다면 링크에 제공된 동영상을 시청하세요.
지금 바로 동영상을 시청하고 3D 아트를 한 단계 더 발전시켜 보세요.
Pro Animation Is EASY Now (Try This!)
https://www.youtube.com/watch?v=H6tblQaWx0I
[ Summary ]
In this sponsored video, the author demonstrates how to recreate three complex shots for a state-of-the-art mechanical keyboard product animation.
The workflow for the heavy shifter shot is straightforward, involving graphing and subdividing a sphere to slice out geometry from the keyboard using a Boolean modifier.
To create a liquid effect, enable the displacement modifier with a chosen texture and animate the Boolean and camera to track along with the shot.
The article provides a blend file in the description, enabling readers to follow along.
By understanding the process behind the shots, readers can create similarly impressive effects for their own product animations.
The article is sponsored by Squarespace, but readers are encouraged to focus on the animation techniques being taught.
In this article, the author explains how to create a fluid animation using Blender.
They show how to use the Boolean tool and add a subtle rotation to create the effect.
To polish the animation, they recommend using the graph editor and share a simple trick to level up your animation skills.
Additionally, they suggest adding a camera to track the movement and showcase your work with a great portfolio using services like Squarespace.
The author encourages the reader to experiment with lighting setups and practice to improve their skills.
Overall, the article provides detailed steps to create a professional-looking animation and promote it effectively.
Readers are advised to follow the instructions in the article and use the tips offered to refine their skills.
In this article, we learn about Squarespace's app that allows you to manage and update your portfolio website on the go.
Additionally, we are given a detailed explanation of how to animate an exploded shot, including the use of the graph editor.
To start, we need to frame the shot with the camera.
Then, we add keyframes for each layer and offset them for a smooth wave-like effect.
This process is repeated for each object, including switches, rubber feet, and brass weights.
Finally, we animate the camera to pull back from the keyboard on frame 33.
To further enhance the animation, we use the graph editor.
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In this article, the author explains a step-by-step process of creating an animation in Blender.
They provide instructions for scaling keyframes, using collection instances to duplicate objects without adding too many polygons, and adding subtle animations to different elements of the scene.
The author also emphasizes the power and importance of using instances to optimize your scene for better performance.
The reader is encouraged to follow the instructions and recreate the animation for themselves.
In this article, you will discover a simple process for creating impressive product renders using Blender without having to use the graph editor.
All you need to do is add lights, set up the render output, and press the render button.
However, this is only half the battle when trying to make a sustainable income as a 3D artist.
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